Friday, October 7, 2011

Hatsune Miku ~ 音痴が『からくりピエロ』Karakuri Pierrot
を歌ってみた【ルラ☆ルル】



やっと完成しました!ふー
はい!今回は、『からくりピエロ』歌ってみたよ~
そう...今度私の声も上手くないです...すみませんでした!
家に帰るとき即刻録音しました!だから...声はちょっと疲らすみたい...えへへ...
でも!この曲私MIXしました!Ehmzyさんとうたちゃんのおかけで、私MIXの方法はいま分かってますよ~
Ehmzyさんは本当に優しいの人です!もちろん、うたちゃんも!^^ ありがとう、二人とも!
Whew~ I finally finish this!
Harro~ I sang Karakuri Pierrot this time but...i'm really sorry for my voice here...
I recorded this immediately after I reach home...so...I guess my voice sound really tired? lol!
oh! But I mix this myself! *A* It's all thanks to Ehmzy and Uta for teaching me how to do so~ You two rocks!!!! haha!

そして、このビデオは私の [活動休止] 動画です!
今から、YOUTUBEと他のチャンネルはちょっと休めるー
時々に、私チャンネルのコメント返信するよ!(絶対遅くでも...w)
大事の受験があるから...勉強しなくちゃ!
頑張るぞ!それじゃあ、またね!☆ミ(o*・ω・)ノイッテキマ-ス!!

oh! and this is my "going-on-hiatus" video~!
I will be on hiatus from the other channels too~
But I will come back and check from time to time to reply comments (but they will definitely be late...lol)
There's this reeaaaally important exam coming up so I have no choice but to study really hard for this! ehehe~
I'll work hard! ehehe~ See you around! -w-/

No comments: